Family Den

Tanggal 20hb Ogos 2004 adalah sejarah yang tidak dapat dilupakan,.. ni lah kenangan yang paling segar dalam kotak ingatanku. Hari aku diijab kabulkan berwalikan ayahku sendiri di kediaman ibubapa ku. Saat yang paling manis dan terindah.. perhhh aku dilayan dan dihiasi seperti permaisuri. wow!.. sonok wei.. ramai puji aku tu masa ni n masa bersanding. Pak andam yang hias kan. cantik kan.hehehe... My darling aku masa ni kurus n hensemm... dan sekarang nie ber'+ + + comel.... aku tetap sayang dio...hahaha..

Ni family aku. Dari kiri Omak, ayah, adik, along, aku n my hubby. Barisan dopan tu anak buah den. Aiman n Afrina. Kak ipar aku maso ni takdo. Dio poei Arab. Anak eh mak aku la jago. Gambar ni, maso adik aku konvo di PPUM. Adik beradik aku semuo tinggi. My hubby?.. eh dio comel. kesayangan aku tu. Baby yang aku dukung tu, c kakak (Alya) baru berusia 6 bulan.

Ini family along aku. Comel-comel kan ank eh. tapi.. tu lah kak long xdo plak. x longkap plak raso eh.



No comments:

Post a Comment