22hb Julai 1979 - KiRo La bRaPo Umor DeN

Hehee.... gonap dah umor den 20thn+10. mudo laei. Ziha siap bolikan kek untuk aku.. celebrate kat pejabat. celebrate samo-samo ngan mak datin kek opis ni. sapo laei kak Fahriah. TQ ziha. sodap kek ko boli nie. memang sodap....memang osah eh ko ikhlas sobab tu sodap.... mmm..

Aku kini dah pun melangkah ke usia 30-an. Dah ado 2 orang puteri. comel semuanyer. dan yang aku x sangka tu c kakak dah pun ke sekolah Tadika Little World. Dah 4tahun umor eh. Dah pandai membaca dah buku Peter n Jane. Sekarang dah masuk level 2B. Nanti aku upload kan video dio membaco level 1A. (nanti u all klik blog list aku tu....)

Apo?? apo my darling kasi kat aku sempena ulang tahun nie?..mmmm gomar buek den marah untuk hari happy nie. golak kan den. dah tuo kato eh. tapi apo yang terubat skit "walaupun usio dah meningkat tetapi dihati abang nie totap sayang ni 25 tahun sokmo". sabar jo lah.
My Darling masak special dinner untuk aku n anak-anak. Itu pun dah memadai. n aku doakan semoga ikatan kami sekeluarga kekal n bahagia hingga akhir hayat, Murah rezeki n panjang umur. Dan diberi kesihatan yang baik. Amin. Abang terima kasih atas kasih sayang, doa dan segala-galanyer...Sayang, sayang Abang...muahhhh.

No comments:

Post a Comment